Lente Aanbieding 50% korting op een speciaal geselecteerd aantal modellen!! Geldig tot en met maandag 29 april.

MELVIN & HAMILTON WINT SCHUHKURIER AWARD 2018

2018 is in vele opzichten een belangrijk jaar voor ons, wij hebben niet alleen ons 30 jarig bestaan te vieren! Gisteravond was de prijsuitreiking van de schuhkurier awards, een bekend Duits vakblad, en met trots kunnen wij aankondigen dat wij dit jaar de award voor “Best Brand/Manufacturer” in ontvangst hebben mogen nemen! Het evenement vond plaats in een prachtig historisch gebouw in Düsseldorf, waar 400 experts, nieuwkomers, bekende persoonlijkheden en een deel van het Melvin & Hamilton team bijeenkwamen om een gezellige avond door te brengen.
    We hebben dit jaar drie uitstekende winnaars in Düsseldorf mogen onderscheiden waaronder Melvin & Hamilton als beste merk / beste fabrikant, zij hebben de jury op verschillende manieren overtuigd: Het familiebedrijf is erin geslaagd het merk Melvin & Hamilton op de markt te brengen met een volledig onafhankelijk concept, een eigen uitstraling en een krachtige aanwezigheid op de markt. En dat alles met een klein team.

– Petra Steinke, hoofdredactrice van schuhkurier.

Ons team wil iedereen bedanken voor deze mooie avond en deze prijs. We gaan het nog verder vieren en kijken uit naar de toekomst van ons merk!

Deze artikelen zijn wellicht ook interessant voor je:

Laden..