Als je niet tevreden bent met je bestelling of als de maat niet past, kan je deze uiteraard binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retourneren met gebruikmaking van je herroepingsrecht.

Retourportaal

Hoe werkt het?

Om je retourzending zo snel mogelijk te kunnen verwerken, verzoeken wij je gebruik te maken van ons retourportaal om je retourzending of omruiling te registreren en een label te maken voor de retourzending.

Wij zullen je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugbetalen met de door jou gebruikte betaalmethode of het artikel omruilen binnen de grenzen van de beschikbare voorraad.

Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen in hun oorspronkelijke staat verkeren en in de oorspronkelijke verpakking naar ons worden teruggestuurd. Het is goed om een artikel te passen zoals je dat in een winkel zou doen, maar draag de artikelen die je terugstuurt alstublieft niet. Je kan de gerecyclede doos waarin de bestelling bij je is afgeleverd, gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Ga naar het retourportaal en voer je e-mailadres en ordernummer in

Selecteer het artikel dat je wilt ruilen of retourneren en vermeld de reden voor het retourneren.

Je ontvangt een e-mail met verdere instructies en een voorgefrankeerd retouretiket

Pak je artikelen zorgvuldig in en plak het retouretiket op de doos

Je kan je pakket daarna, op onze kosten, retourneren via een PostNL of DHL punt

Zodra we het pakket hebben ontvangen, zullen we overgaan tot terugbetaling/omruiling

FAQ

Wat zijn de retourkosten?

Retourzendingen zijn gratis voor klanten van onze Nederlandse webshop.

Houdt er rekening mee dat als het factuurbedrag na retournering lager is dan het minimumbedrag voor gratis verzending, wij de verzendkosten in mindering kunnen brengen.

Kan ik het product ruilen voor een andere maat of kleur?

Het is alleen mogelijk om het product binnen hetzelfde model te ruilen voor een andere maat of een andere kleur. Wij kunnen geen ruiling aanbieden voor een compleet ander model.

Helaas kunnen wij geen voorraad reserveren, dus als je er zeker van wilt zijn dat je het artikel in een bepaalde maat ontvangt, raden wij je aan om de bestelling gewoon terug te sturen voor een terugbetaling en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wat te doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit?

Elk geval is uniek, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen via hello@melvin-hamilton.com of gebruik het onderstaande formulier om het probleem uit te leggen en wij zullen je graag de beste oplossing bieden.

Is er een probleem met je bestelling? Neem contact met ons op!

Online shopping: onze tips om het perfecte paar schoenen te kiezen

Het lang verwachte moment van de winter sale is aangebroken. Gewapend met je smartphone of computer en geleid door je passie om nieuwe dingen te vinden, blader je van pagina...

Lees verder