Retour

Retourneren van uw Melvin & Hamilton bestelling

Als u niet tevreden bent met uw bestelling of als de maat niet past, kunt u deze uiteraard binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren met gebruikmaking van uw herroepingsrecht.

retourportaal

Hoe werkt het?

Om uw retourzending zo snel mogelijk te kunnen verwerken, verzoeken wij u gebruik te maken van ons retourportaal om uw retourzending of omruiling te registreren en een label te maken voor de retourzending.


Wij zullen u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugbetalen met de door u gebruikte betaalmethode of het artikel omruilen binnen de grenzen van de beschikbare voorraad.

Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen in hun oorspronkelijke staat verkeren en in de oorspronkelijke verpakking naar ons worden teruggestuurd. Het is goed om een artikel te passen zoals u dat in een winkel zou doen, maar draag de artikelen die u terugstuurt alstublieft niet. U kunt de gerecyclede doos waarin de bestelling bij u is afgeleverd, gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Stap 1
Ga naar het retourportaal en voer uw e-mailadres en ordernummer in


Stap 2
Selecteer het artikel voor ruilen of retourneren en geef de reden van retourneren aan


Stap 3
U ontvangt een e-mail met verdere instructies en een voorgefrankeerd retouretiket


Stap 4
Pak uw artikelen zorgvuldig in en plak het retouretiket

Stap 5
U kunt uw pakket daarna, op onze kosten, retourneren via een PostNL of DHL punt

Stap 6
Zodra we het pakket ontvangen, zullen we overgaan tot terugbetaling/omruiling

FAQ

Wat zijn de retourkosten?

Retourzendingen binnen de retourperiode van 14 dagen zijn gratis voor klanten van onze Nederlandse website.

Houdt u er rekening mee dat als het factuurbedrag na retournering lager is dan het minimumbedrag voor gratis verzending, wij de verzendkosten in mindering kunnen brengen.

Kan ik het product ruilen voor een andere maat of kleur?

Het is alleen mogelijk om het product binnen hetzelfde model te ruilen voor een andere maat of een andere kleur. Wij kunnen geen ruiling aanbieden voor een compleet ander model.

Helaas kunnen wij geen voorraad reserveren, dus als u er zeker van wilt zijn dat u het artikel in een bepaalde maat ontvangt, raden wij u aan om de bestelling gewoon terug te sturen en een nieuwe te plaatsen.

Wat te doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit?

Elk geval is uniek, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen via hello@melvin-hamilton.com of gebruik het onderstaande formulier om het probleem uit te leggen en wij zullen u graag de beste oplossing bieden.

Is er een probleem met uw bestelling? Neem contact met ons op!